söndag 25 december 2011

God Jul - Hyvää Joulua

Igår använde vi, jag och en av mina döttrar, en hel del tid och energi på att få en någorlunda fin julbild på lilla Knut. Efter många försök (har du försökt fota en parsonvalp?) lyckades vi och efter det har jag ägnat en lång tid till att leta efter kamerasladden till datorn. Som jag inte hittar. Varför är jag så slarvig?!
Så, ingen bild. Hur som helst önskar vi er alla en riktigt
GOD OCH FRIDFULL JUL!


Eilen minä ja yksi tttäristäni käytimme paljon aikaa ja energiaa saadaksemme edes jotenkuten edustavan joulukuvan pikku Knutista. Monen yrityksen jälkeen (oletko itse yrittänyt kuvata parsonpentua?) onnistuimme ja sen jälkeen olen käyttänyt monen monta tovia löytääkseni kamerapiuhan tietokoneeseeni. En löydä. Voi miksi olen niin huolimaton?!
No, ei kuvaa. Siitäkin huolimatta toivotamme teille kaikille oikein 
HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA!




http://www.youtube.com/watch?v=fnxKQTT9sGY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vårens nyheter - Keväisiä uutisia

 Våren, fantastiska våren! Soliga dagar, blåsiga dagar, yvigt snöfall, blåsippor, myror och fjärilar. Tranorna och lärkorna kom för några ve...