måndag 24 november 2014

Tindra

"Alltså vilken matburk? Valpmat? På köksbänken? Tomt? Nej, jag har inte sett nått sånt... Vadå IGEN? Vilka tassmärken? På spisen? Inte mina! Nej nej! Hurså rund om magen? Spytt? Bajsat på mattan? JAG?! Nej, det var.. öh.. det var säkert Siiri! Eller Yali! Jag vet ingenting! Jag har bara sovit hela dagen! Jätte hungrig är jag också, riktigt sant! Jag har väl ALDRIG ätit nånting annat än min egen portion mat. Det vet du väl."




"Ai mikä ruokapurkki? Penturuokaa? Keittiön työtasolla? Tyhjä? Eei, en minä vaan ole nähnyt mitään purkkia... Miten niin TAAS? Ai mitkä tassunjäljet? Hellalla? Ei ole minun! Miten niin pyöreä vatsa? Oksentanut? Kakannut matolle? MINÄ?! Enkä! Se oli varmaan.. öh, se oli Siiri! Tai Yali! Minä mitään tiedä! Minä olen nukkunut ihan koko päivän! Hirveä nälkäkin on, ihan totta! Minä nyt ole IKINÄ syönyt mitään muuta kuin omat ruokani, kyllähän sinä sen tiedät."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vårens nyheter - Keväisiä uutisia

 Våren, fantastiska våren! Soliga dagar, blåsiga dagar, yvigt snöfall, blåsippor, myror och fjärilar. Tranorna och lärkorna kom för några ve...