fredag 2 januari 2015

Fru Ansas födelsedag - Ansa-rouvan syntymäpäivä

Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Ansas födelsedag! Min älskade lilla björn fyller fyra år idag!
Min kloka, snälla, duktiga, fina Ansa! Jag är så nöjd med denna tik, och så oerhört glad att hon även visade sig att vara en alldeles perfekt mamma till sin stora valpkull! Vi har ännu en bit att gå, för att nå dit jag vill med viltspår, men i jakt och som familjehund är Ansa just det jag ville att hon skulle vara.
Tusen tack till Paula och Kimmo från kennel Akiina's för denna fantastiska lilla fru!

Nu när jag tittar på bilder av Ansa i 4 månaders åldern, blir jag helt förbluffad över, hur mycket lilla Siiri liknar sin mamma i samma åldern! Inklusive valpfjunen!





Ei mikään tavallinen päivä, vaan Ansa-rouvan syntymäpäivä! Rakas pikku karhu täyttää tänään neljä vuotta! Viisas, kiltti, reipas, hieno Ansa-rouva! Olen todella tyytyväinen tähän koiraan, ja iloinen siitä, että se myös osoittautui aivan täydelliseksi äidiksi isolle pentueelleen! Vielä on matkaa kuljettavana päästäksemme sinne, mihin haluan MeJä-harrastuksen suhteen, mutta käytännön metsästyksessä ja perhekoirana Ansa on juuri sitä, mitä toivoinkin! Tuhannesti kiitoksia Paulalle ja Kimmolle Akiina's kenneliin tästä mahtavasta pikku rouvasta!

Nyt kun katson kuvia nelikuisesta Ansasta, olen aivan ällikällä lyöty siitä, miten paljon pikku Siiri muistuttaa äitiään samassa iässä! Pentuhaituvat mukaanluettuina!


1 kommentar:

  1. Opri onnittelee armasta emoaan ja odottaa jälleennäkemistä Turussa tammikuun lopulla.

    SvaraRadera

Vårens nyheter - Keväisiä uutisia

 Våren, fantastiska våren! Soliga dagar, blåsiga dagar, yvigt snöfall, blåsippor, myror och fjärilar. Tranorna och lärkorna kom för några ve...