torsdag 1 januari 2015

Gott Nytt År! - Hyvää Uutta Vuotta!

Det gångna året har varit minst sagt händelserik för kenneln. Jag vill tacka er som har levt med oss i både glädje och sorg, och önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År! Jag är tacksam för alla stunder med mina hundar, även om några av dom var senast idag rätt så billiga på en dragig promenad på istäckta gator, då jag försökte hålla mig stående och hel... :-) Jag är glad för alla nya bekantskaper jag har lärt känna via valparna och olika hundhobbyer - så roligt! Och nu, framåt med glädje! Ett nytt år, nya möjligheter!

Ringo och Siiri plundrar julgranen tillsammans.

 Mennyt vuosi on ollut kennelille lievästi sanottuna tapahtumarikas. Haluan kiittää teitä kaikkia, jotka olette eläneet mukanamme niin ilossa kuin surussakin, ja toivottaa teille kaikille oikein Hyvää Uutta Vuotta! Olen kiitollinen kaikista hetkistä koirieni kanssa, joskin muutama niistä oli viimeksi tänään myynnissä ale-hintaan, kun yritin saada niitä kävelemään vetämättä jäisillä kaduilla itse kaatumatta ja itseäni särkemättä... :-) Olen kiitollinen myös kaikista uusista pentujen ja koiraharrastusten parista löytyneistä tuttavuuksista, hauskinta kerta kaikkiaan! Ja nyt, ilolla eteenpäin. Uusi vuosi, uusia mahdollisuuksia!

Ringo ja Siiri ovat yhdessä aloittaneet joulukuusen riisumisen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vårens nyheter - Keväisiä uutisia

 Våren, fantastiska våren! Soliga dagar, blåsiga dagar, yvigt snöfall, blåsippor, myror och fjärilar. Tranorna och lärkorna kom för några ve...